Hallå alla klädintresserade

Nu ska vi dra igång den här bloggen på riktigt!
Här kommer vi skriva om kläder, vardagen i vår klädbutik och alla annat som händer här.
Kanske lite tips och trix om kläder, och modet som faller.

Det här kommer bli roligt, och mestadels så är det jag, Sandra som kommer skriva :)
Jag har även en egen blogg som kommer ligga länkad nere på sidan. För där kommer jag att skriva om jobbet här ibland.
Du kan även klicka här

Ja, vad ska jag berätta. Vi har bytt lokal, till en större och därför har vi nu fått in massor av nyheter.
Vi ska satsa på märket Cream, billigt, snyggt och skönt.
PERFEKT

Nu ska jag fixa en snygg Header till den här bloggen, och sen ska jag fota, så ni får se :)

Ha det bra så länge
Sandra på billa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0